Friday, November 8, 2013

: saya penuit picisan :

assalammualaikum ,,

lama sangat gua tak update blog . lama sangat sampai kalau bole di tafsir dengan kata-kata , tak terkata semak samun nye .

blog dulu macam nyawa utk gua . dekat 5 akaun blog gua ade . tapi yg survive 1 ni je . yg len len ke laut jawa . ngeh ~

blog serupa macam akaun twitter gua jugak . tapi cuma 1 akaun twitter je yg berjaya bertahan smpai sekarang . follower cukup punya ramai dulu . tutup . pasuh bukak baru .. la ni baru ada 84 follower .. kahkahkah . well gua bukan pemes bai nak ade banyak2 follower .. cukup makan org kata ..

tapi ramai tak suka gua ade twitter , gua mencarut sesuka hati kat sane , gua bash org keliling tanpa peduli isi perut org tu , gua troll kalau gua tak berkenan .. sungguh tak sihat aktiviti harian gua tu .
habis masa gua penuhkan dgn aktiviti tweet . nasib gua tak jadi tahi twitter . nasib ..

ramai jugak gua kenal . kenal mcm tu jela . seumor hidup kenal twitter baru sekali jela gua terjebak dengan twitup (perjumpaan rakan-rakan twitterjaya) . itu pun bergaduh teruk nahorom dengan bf gua . kahkahkah . kelakar dok .. bergaduh sebab twitter .. padahal benda simple as a b c ..... duh~

lepas kenal twitter nih , gua lebih suka ia dr fb , fb gua siap ade sarang lelabah ... jangan kau tak tahu ! gua suka twitter lebih dari fb .. tapi tak lebih dari kaum keluarga & kesayangan semestinya . kalau bole semua benda gua nak mengarut dlm twitter . makan twitter , tidur twitter , sakit twitter , gaduh twitter ... like ape je gua ni an ? hahaha biasa la , gua dulu pun tak tahu function twitter nih masa gua mula2 sign up . but lately gua da nmpak penting nye twitter pada gua . bukan setakat tempat mencarut dan melepas segala bebab di hati . lu nak dapat score terkini bola pun boleh , nak dapat info, gosip satu dunia pun boleh . hebat nye twitter takde tandingan .

tapi paling gua suka , gua bole tweet puisi . takde siapa yg bole larang ape lu nak tweet . paling tidak org baca kat TL then orang abaikan ... itu jela .. paling kuat kalau derang suka , derang RETWEET @ FAVORITE kan ... ha ..

ok ok ok .. gua rasa mcm dah panjang sangat entry gua ni .. jangan lupa lepas dah baca , follow blog gua .. nanti gua follow blog uols .. hahahah

gua nak sambung buat kerja , maklum kerja kerani ni bukan sentiasa takde kerja , setiap masa penuh meja dengan kerja ..

chalow , wassalam ~

No comments:

Post a Comment

Please Comment !