Tuesday, October 4, 2011

Dah Mula Nak Meracau !!!




Entry kali ini berunsurkan lucah melampau ! Harap Maklum ! Selamat Membaca !



out of order . please try again later .

Sebelum aku tulis entry pasal Raya Punye Cerita 3 , aku nak buat pengakuan yg otak aku da jem ! mulfunction dek keje2 aku yg x berapa nak di organize dgn baik oleh diri aku sendiri ... ehm mula la pening kepala nak pikir , lau x de salah silap x pe gak .. ini sebakul salah nye !! ayoyo bole pengsan ini kali taw!!! 


hobi saya tarik rambut !! yehaa !!

Sekali sekale tu bila aku stress aku saket kepale ! bila da saket kepale mula la aku nak tarik2 rambut neh , kusut punye pasal tarik rambut jela ...! ko ada ? ha gamak nye gitu la ... aku rasa2 lau 10 tahun aku buat cmne ... umo aku awal-awal 40an aku da pakai rambut palsu ala -ala teeeeetttt ... hahah

Banyak benda nak pikir ni sejak-sejak menjadi penganggur bergaji , xpayah datang keje ikot masa, balik pun sesuka hati nak balik ... xde job ternganga la nak pikir nak carik duet cmne !!! haish ... bil-bil yang tertunggak yang da tentu2 tertunggak lagi , kereta lagi !! wooo ... kate orang x rasa susah sekarang kita xtaw macam mane nak jadikan diri kite terbaik ... baik !! kite usaha dan berdoa moga-moga cepat la jodoh sampai !! heh cerita ape nih? haha moga-moga jalan aku untuk berjaya di buka luas oleh Allah S.W.T ...
Amin .....

cik jah .. ko ada ? xde kan .. aku je !!

Hopefully xde la berlaku perkara-perkara yang tak diingini .. kan ... susah ni lau hidup asek kene kacau dengan orang-orang yang tak berperikepeoplean haha ko ada jah ? 

Kadang - kadang kene cekal kan hati dan perasaan untuk hidup kat dunia yang da semakin kejam orang-orang nye ... haishhh !!! semak otak aku pikir la ... stresss bagai ni kenape nta !!

yela mane idaknye aku terpikir2 ape la orang hotel buat sampai lambat nak confirm kan aku pasal bilik yang x seberapa bilangan unit nye ... tu yang buat aku tambah2 strees ... bisnis kne gamble lau x , pergh melingkop !! tapi gamble2 aku yang ini la yang paling buat aku stress siang dan malam ... mane x nye!! yang ini la kesilapan sebakul aku tu ... wrong calculation kate mat saleh purba kala ! pui aku pun xtaw aku pikir ape tyme kira profit tu ari ... kimakss !! tanggung sendiri la kan ... padan muka ko timah !!!

lagi 1 yang wat aku stress !! tu die ... tu la ...... tuuu .... ko x kenal ke tuu ? hala die la ... die tu ....
1 badan aku stress !! chit !! kewaaaakkk !!! 

Mohon maaf kalau terlampau banyak kate2 carut . kan aku da kate banyak kelucahan untuk entry kali ni !
ha baru puas hati aku ... kewakk punye orang ! tunggu la balasan tuhan bagi kat ko ! mungkin ko pikir ko baik sembahyang 5 waktu tonggang tonggek tapi dalam hati ko busuk ! suka sanggadd la ko kn bersumpah2 orang bagai ... na hamek ko aku sumpah ko x hidup aman sampai bile - bile !! damn u !!

Hee... kepuasan mencarut tepancar da kat muka aku ni ... huhu ....

Sehingga episod akan datang .... Wassalam ......

No comments:

Post a Comment

Please Comment !