Tuesday, October 11, 2011

So !!!!????

Salam & Hi Ols



Hapi Tuesday !! Cecece ... Happy bagai ni kenape ? ooo sbb .. sbb .. sbb ...

nak cerita la nih ..

Semalam petang konon nye nak jadik anak mithali , kua la uma pegi kedai , nak beli lauk untuk masak malam nye , goreng pisang pun nak beli jugak !!  pegila kedai tepi jalan nak beli pisang goreng dulu , abes pulak, lari lagi pegi kedai tempat lain ... ada ! tapi kene tunggu , sbb kan malas nak tunggu aku pesan la kt mak cik tu nanti aku datang balik... so 1 keje setel , nak wat keje 1 lagi , start kete jalaann.... sampai kedai aku parking kat tmpat yg agak sempit jugak sbb da xde parking da kat depan kedai tu !! Terpaksa !!


So ??


Membeli belah la aku dgn hati senang .. Ayam Seeko , Lada hitam Sebungkus , Kicap Kipas Udang .. Bayar .. Jalan ... Ehhh kua daripada kedai , aku tgk minah yang x berape nak bagus ni struggle nak lepaskan kete die dari lorong tu ... waahhh budget macam aku halang kete die je !! lau aku halang kete die .. xkan la kete lain bole lepas, kete die bole lepas ?? Cube Pikir ...  Mengaum2 bunye exzos die !! wahh ade aku letup kete ko nanti !! 


So ??


Dia parking kete !! Dia kua kete ... terjerit2 kat aku ... B.I.A.D.A.P. sungguh anda wahai B.E.T.I.N.A. !! anda ingat anda besar sangat ?? Sedar x anda menyewa je kat kejiranan aku ??? Kenape anda rasa anda bagus nak terjerit2 kan kerete anda?? Lembu ke kambing anda nih?? Haisshhh mud tgh chantek !! tibe2 orang gile ajak gaduh ... ko buat ape ? lau ko layan makne nye ko T.A.K. D.E.W.A.S.A. L.A.N.G.S.U.N.G. !! 


So ??


Walaupun muka die mcm mintak penyepak ! Pelempang ! penumbuk dan segala-gala PE--- tapi aku buat bodoh je dalam hati ni Tuhan jela tahu perasaan nak carut depan muke dia... Hangen btol la !! da la aku beli ayam !! lau x ayam tu meleleh2 .. aku da hadap muke ko taw !!!! Sial punye betina ..... Huh Menci Tu Betina... xtaw malu punye orang ...


So??


Aku terus update kat FACEBOOK yee.. kesan daripada kesakitan hati aku ... hah tula makan die..!!
Aku siap highlite ATTENTION BUDAK2 POLI !! sape terasa die la makan cili paste .. huhu


So!!!!????


Bia jela ... sape buat orang , orang kne kan die balik la.. K.A.R.M.A. alwiz happen keyh ??


Sooo!!!??


That all la.. letih aku mbebel dalam blog nih !! 


Lagi-lagi Sooo !!!??


Cukup la setakat ini ye ... See on next entry ...



Wassalammualaikum & Salam Sejahtera



No comments:

Post a Comment

Please Comment !